The Company
In this first‑person psychological horror experience, your boss “asks” you to work late again. Clock in for another ordinary shift and decide what kind of employee you will be today.
Sift through an endless stream of corporate messages. These workaholics may not be in the office with you, but they sure do send a lot of messages from afar to keep you busy. How you respond is up to you.
Fill out forms, digitally sign documents, and draft summaries. Decide the effort you put in, and who knows, maybe there will be a pizza party in the end? Let the satisfaction of completing work fuel you to the finish line.
Explore the office and collect information needed for work. Good results require a correct understanding of the assignment. While you may become distracted when working all by yourself, it is important to stay focused on the task.