The Complex
After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. With interactive gameplay, your actions and your relationship with other characters will lead you to one of eight suspenseful endings.
Having treated the victims of a chemical attack in the totalitarian state of Kindar, Dr Amy Tenant is a leader in the advancement of Nanocell Technology. Now, in London, news breaks of a blood-vomiting civilian whose identity is far from coincidental. Reunited with an old friend, Amy is trapped in an impenetrable HQ of laboratories—a womb of scientific advancement with a perilous secret.
For every decision you make, every interaction, your character’s personality is being tracked. At the end of each playthrough, you are rewarded with a Personality Score and a breakdown to see how you played the game. Discover the five basic dimensions of a personality; openness, conscientiousness, extraversion, agreeableness and neuroticism. Which of those will your character play?