The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Remember those rebellious days when parents forbade us from watching this cute cartoon, and we had to sneak around? Well, guess what? Now you can embrace the legendary cruelty and humor of the iconic cartoon as you play your favorite characters in The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition! Get ready to unleash chaos, earn fame, and have a blast!
If so, grab your gun and join the most violent TV show in the history of violent TV shows! Participants will have to shoot, smash and rip through hundreds of enemies on their way to victory!
Use your new-found fame to help upgrade every item and every perk to deal even more damage when you head out again. Oh, don’t worry about getting bored: every episode of the show is randomized so you’ll never have the same run twice in-a-row.
And, when you are completely done with show business, invite your friends and party-up with co-op mode with up to four players! Play smart and synergize with the team or bash their teeth in when they will try to steal your power-ups: every dirty trick in the book is valid, and every strategy works as long as you are having fun.
It’s cute. It’s colorful. It’s everything you love about old-school gore cartoons. This is your only opportunity to make a pink rabbit into a harbinger of death. Do not miss it!