The Crimson Lyre
The Crim, a formidable faction of bandits and cultists, wreak havoc across the land, inching closer to your homeland with every passing day. Your father, a renowned scholar of magical artifacts, departed on a quest in search of an artifact rumored to possess unparalleled power capable of halting the Crim's relentless march.
Weeks have elapsed since his departure, and rumors abound that the Crim have halted their advance momentarily, trailing your father into the depths of ancient woods in pursuit of the same artifact. Now, compelled by duty and urgency, you must embark on a perilous journey to locate your father and secure the artifact, the Lyre, before the Crim seize it.