Karmazynowa lira
Crim, potężna frakcja bandytów i kultystów, sieje spustoszenie w całej krainie, zbliżając się do twojej ojczyzny z każdym dniem. Twój ojciec, znany badacz magicznych artefaktów, wyruszył na wyprawę w poszukiwaniu artefaktu, o którym mówi się, że posiada niezrównaną moc, zdolną powstrzymać nieubłagany marsz Crim.
Minęły tygodnie od jego odejścia i krążą plotki, że Crim na chwilę wstrzymali swój marsz, podążając za twoim ojcem w głąb starożytnych lasów w pogoni za tym samym artefaktem. Teraz, zmuszony obowiązkiem i pilną potrzebą, musisz wyruszyć w niebezpieczną podróż, aby odnaleźć swojego ojca i zabezpieczyć artefakt, Lirę, zanim przejmą go Szkarłatni.