Kızıl Lir
Haydutlar ve tarikatçılardan oluşan zorlu bir grup olan Crim, her geçen gün anavatanınıza daha da yaklaşarak ülkeyi kasıp kavuruyor. Büyülü eserler konusunda ünlü bir bilgin olan babanız, Crim'in amansız yürüyüşünü durdurabilecek benzersiz bir güce sahip olduğu söylenen bir eseri aramak için bir arayışa çıktı.
Ayrılışından bu yana haftalar geçti ve Crim'in ilerlemelerini anlık olarak durdurduğuna ve aynı eserin peşinde babanızı eski ormanların derinliklerine kadar takip ettiğine dair çok sayıda söylenti var. Şimdi, görev ve aciliyetin zorlamasıyla babanızı bulmak ve eser olan Lir'i Crim onu ele geçirmeden önce güvence altına almak için tehlikeli bir yolculuğa çıkmalısınız.