The Curse 404 Demo
The Curse 404 is a psychological horror puzzle game set inside a mysterious house trapped in a repeating time loop. Each time you awaken, the environment resets—but the clues you discover remain. As you explore dark rooms, solve increasingly complex puzzles, and avoid a relentless supernatural presence, you slowly uncover the hidden truth behind a tragic event that occurred within the house.