The Curse 404
The Curse 404 is a psychological horror puzzle game set inside a mysterious house trapped in a repeating time loop. Each time you awaken, the environment resets but the clues you discover remain.
The Curse 404 is a psychological horror puzzle game set inside a mysterious house trapped in a repeating time loop. Each time you awaken, the environment resets but the clues you discover remain. As you explore dark rooms, solve increasingly complex puzzles, and avoid a relentless supernatural presence, you slowly uncover the hidden truth behind a tragic event that occurred within the house.
Blending stealth, exploration, and smart puzzle design, the game creates constant tension where every sound matters and every decision can lead to danger. The deeper you progress through the loops, the more intense and emotional the experience becomes leading to a powerful and satisfying conclusion.