Bu sanat kitabında, KARMA: The Dark World geliştirme sürecinin detayları ile Pollard Studio ve Çinli küçük bir serbest oyun geliştirme ekibinin konsept eskizleri nihai bir oyuna dönüştürmeyi nasıl başardığı hakkında bilgiler bulunuyor.