Karma: The Dark World
Explore an alternate timeline set in 1984 East Germany; the Leviathan Corporation rules with an iron fist, controlling its citizens through mass surveillance, social class rules, mind altering drugs and the promise that the gates to Utopia will open to those who serve.
You are Daniel McGovern, a Roam Agent for Leviathan’s Thought Bureau. Using advanced technology to dive into the minds of the accused – you will investigate crime scenes, interview suspects and report your findings back to Leviathan.
Investigate the twisted environments of suspects memories and the horrors that lurk within the corners of their minds. Test your sanity as the boundaries between reality and the surreal blur together – can you trust what you see and keep your sense of self?