KARMA: The Dark World's "Into The Mist' EP features five tracks composed by composer, audio director, sound designer, songwriter, and producer Geng Li - known for his work on projects like Golden Spatula S12: Magic N' Mayhem, PMGC 2023, the PUBG Franchise, Arena Breakout, A.D. 2047, and GhostBlade.
The five tracks feature songs created for KARMA’s iconic trilogy of cinematic trailers such as ‘Alive’, and ‘Into the Mist’, as well as the haunting ‘White Sky’, taken from the in game intro transition scene.
Blending electronic synthesizer textures with orchestral elements, husky vocals, and soaring melodies, the EP invites you to explore the depths of narrative storytelling, where every theme, every melody, and every silence speaks volumes.