Bu oyun müzikleri, her ikisi de kendine has bir ses kimliğine ve oyun hikâyesi içinde ayrı bir role sahip, birbirine geçmiş iki dünyaya yapılan bir yolculuk gibidir. Müzikler sadece oyuna eşlik etmiyor, aynı zamanda oyunun ruhunu ortaya koyuyor.