The Devil Within: Satgat
Join Kim Rip on a 2.5D action-adventure to uncover a desolate world’s secrets and battle deadly foes with stylish sword techniques.
The Pure White Oil that oozed from the Radiant Spire instantly revitalized the drying land of Joseon, providing the catalyst for dazzling technological advancements including Dimensional Gates. However, the Royal Court of Joseon yearned for more and continued their reckless research to further harness the power of the Radiant Spire. In the end, they made a dreadful mistake, summoning hellish demons to ravage this land...
With just a sword in hand, assume the role of Kim Rip and cut down the numerous demons that threaten both you and the world at large. Employ the power of the demon that resides within you to break past your limits and utterly shatter your foes.
Embark on an epic journey through a meticulously interwoven world, comprising a varied landscape that includes desolate cities, rugged peaks, dense forests, military complexes, and other locales. Certain routes may be obstructed until you have honed your skills and gained the necessary strength. Slay formidable adversaries to survive in this perilous world. Thoroughly scour each location to uncover enhancements and skills that will empower you for the daunting trials that await.