The Devil's Face
Jonathan, our hero, is a second-generation Christian Orthodox immigrant. He and his brother Christian were involved in a car accident. Jonathan, the driver, was able to escape from the burning vehicle, but Christian was not so lucky. Tragically, Jonathan watched as his brother burned to death. Wracked with guilt over not being able to save his brother and haunted by strange visions, Jonathan decided to end his own life.
The Devil's Face is based on the beliefs of an existing pagan sect and the "The Book of Demons" accounts of the afterlife. It is aimed at players who want to experience a horror game with a deeper meaning.
The Devil's Face offers a unique and unforgettable experience, taking you on a journey into the afterlife. The atmosphere is hauntingly nostalgic, reminiscent of classic horror games but with a fresh and modern twist. The graphics are eerie and suspenseful, while the sound design will have you on edge. The game features challenging puzzles that will keep you engaged as you explore the environment.
The gameplay is filled with incredible scenes that will impress even the most demanding players.
The environment of our game is designed to be creepy and atmospheric, which creates a sense of tension and unease in the player.