The Division
Loot, craft, and upgrade weapons and armor to build the ultimate agent for your playstyle.
Dynamic weather, day/night cycles, and realistic urban environments create an immersive survival experience in post-apocalyptic Manhattan’s most iconic neighborhoods.
Push your loadout to the limit and take on the toughest challenges for endgame-level gear. Put your agent to the test in high-risk activities like the Dark Zone, a PvP and PvE environment where the best loot and the greatest betrayals await.
Tom Clancy’s The Division is an online-only game. A persistent internet connection is required to download and play.