Tom Clancy’s The Division - Definitive Edition
Get the complete The Division experience in this Definitive Edition! The base game, all three Season Pass expansions, and multiple cosmetic packs await you.
Loot, craft, and upgrade weapons and armor to build the ultimate agent for your playstyle.
Dynamic weather, day/night cycles, and realistic urban environments create an immersive survival experience in post-apocalyptic Manhattan’s most iconic neighborhoods.
Push your loadout to the limit and take on the toughest challenges for endgame-level gear. Put your agent to the test in high-risk activities like the Dark Zone, a PvP and PvE environment where the best loot and the greatest betrayals await.
The Definitive Edition also includes gear sets, weapon skins, and customization options, everything you need to stand out as an elite agent.
Tom Clancy’s The Division is an online-only game. A persistent internet connection is required to download and play.