Tom Clancy’s The Division - Definitive Edition
Przeżyj pełnię wrażeń w The Division dzięki Definitive Edition! Czeka na ciebie podstawowa gra, wszystkie trzy rozszerzenia w ramach Przepustki Sezonowej, a także szereg pakietów zmiany wyglądu.
Dynamicznie zmieniająca się pogoda, cykl dnia i nocy, a także realistyczne miejskie otoczenia tworzą porywający klimat walki o przetrwanie w najbardziej znanych miejscach na postapokaliptycznym Manhattanie.
Definitive Edition zawiera też zestawy wyposażenia, skórki broni, a także opcje zmiany wyglądu, czyli wszystko, co pozwoli ci wyróżnić się, jak na elitarnego agenta przystało.
Tom Clancy’s The Division to gra dostępna wyłącznie w trybie online. Do gry wymagane jest stałe połączenie z internetem.