Tom Clancy's The Division - Mutlak Sürüm
Bu Mutlak Sürüm ile The Division deneyiminin tamamını yaşayın! Temel oyun, üç Season Pass genişlemesi ve çok sayıda kozmetik paketi sizi bekliyor.
Dinamik hava durumu, gündüz ve gece döngüleri ile gerçekçi kentsel ortamlar, kıyamet sonrası Manhattan'ın en ikonik mahallelerinde sürükleyici bir hayatta kalma deneyimi yaratıyor.
Yükünüzü sınırlarına kadar zorlayın ve oyun sonu seviyesindeki ekipmanlar için en zorlu görevleri üstlenin. En iyi ganimetlerin ve en büyük ihanetlerin sizi beklediği bir PvP ve PvE ortamı olan Dark Zone gibi yüksek riskli etkinliklerde ajanınızı sınayın.
Tom Clancy's The Division, sadece çevrimiçi oynanabilen bir oyundur. İndirmek ve oynamak için sürekli internet bağlantısı gereklidir.