Tom Clancy's The Division Gold Edition
The Division Season Pass grants you access to all 3 major expansions over the course of a year, an array of exclusive gear and day 1 customization options, and special benefits each month just for Season Pass owners—all at one great price.
With the Season Pass, your Agent will stand out from the rest. On Day 1, you’ll unlock the exclusive Sawed-off Shotgun, a unique salvaged sidearm customized for short-range destruction. You will also receive a set of exclusive outfits and weapon skins.
The Division is an online-only game, an online connection is required to download and play the game.