Tom Clancy's The Division — Złota Edycja
Przepustka Sezonowa do gry Tom Clancy's The Division zapewnia ci całoroczny dostęp do wszystkich trzech dodatków, wyjątkowego wyposażenia, dostępnych w dniu premiery opcji dostosowania postaci oraz comiesięcznych promocji — a wszystko w atrakcyjnej cenie.
The Division to gra wymagająca połączenia internetowego do pobierania zawartości oraz prowadzenia rozgrywki.