Tom Clancy's The Division Gold Edition
The Division Sezon Kartı ile bir yıl içinde çıkacak üç büyük genişletmenin hepsine, çeşitli özel kıyafet setleri ve ilk gün kişiselleştirme seçeneklerine ve Kart sahiplerine özel aylık çıkacak avantajlara erişim kazan, hem de müthiş fiyata!
The Division yalnızca çevrimiçi oynanan bir oyundur; oyunu indirmek ve oynamak için çevrimiçi bağlantı gereklidir.