The Dream Within
A pixel-graphics open world survival craft RPG, where player is locked in a deep dream world, survive in this elusive world, forage, hunt, mine, and build up shelters. Find a way to escape.
This is a pixel open world survival craft ARPG. It is not a casual style farming simulator. It needs more actions in combat.
The game has a linear progress with free world exploration. It needs 30-40 hours to finish the full game.