The Drone Racing League Simulator
The DRL Simulator is the premier FPV racing game and simulator. The DRL Sim offers a robust, evolving feature set, including high-intensity drone racing. It packs tracks that DRL's real world pilots compete on, with more added every season.
In this release you will find a new map to explore! Silicon Valley brings you an epic soccer stadium, with lively surroundings, gaps, and dives galore. With this map comes the Race in the Cloud track, as well as 4 alternate tracks of different difficulties.
We've also brought to the playing field an update to Pro Pilot mode (Pro Mode + Damage), a crash/shake animation upon impact and crash/impact audio. Also, the ability to adjust the drone trail width while spectating and watching replays. You will now have a Damage symbol in Multiplayer races on the race order panel when another player sustains damage. The crash systems sensitivity has been updated to provide a better experience upon impact.
Tournaments now allow you to go back to previous tournaments and see the entire bracket, check results and replays!