The Dungeon of Naheulbeuk — zestaw Goodies Pack
Zestaw „Goodies Pack” zawiera cyfrowy album z ilustracjami, kilka dodatkowych utworów muzycznych, pakiet ścieżek dźwiękowych z gry, 5 grafik w rozdzielczości 4K i 5 animowanych grafik.