The Dungeon of Naheulbeuk Goodies Pack
Goodies Pack, Dijital Çizim Kitabı, birkaç ilave oyun müziği parçası, oyundaki seslerden oluşan bir paket, 4K çözünürlükte 5 çizim ve 5 hareketli çizim içerir.