The Dungeon of Naheulbeuk — Oficjalna ścieżka dźwiękowa
Epicka średniowieczna ścieżka dźwiękowa z The Dungeon of Naheulbeuk, skomponowana i nagrana przez Johna Langa — znanego jako Pen of Chaos — wszechstronnie utalentowanego autora słuchowiska, książek i komiksów ze światem z gry.