The Dungeon of Naheulbeuk Orijinal Oyun Müzikleri
Oyunun arkasındaki sesli gösterinin, kitapların ve çizgi romanın çok yönlü yazarı Pen of Chaos (John Lang olarak da bilinir) tarafından bestelenen ve kaydedilen, The Dungeon of Naheulbeuk'ta yer alan destansı orta çağ oyun müzikleri.