The Dungeon Of Naheulbeuk: Ruins Of Limis
Everyone’s favourite unlikely heroes are back, and this time they’re caught in a conflict between a coven of Vampires and a band of Necromancers. Grab your sword, pick a side, and do your best to survive the night your brains un-eaten.
● Step back into the hilarious fantasy parody world, based on the iconic audio series by French author John Lang.
● A spooky main questline with two factions and alternate routes: choose your side, between the Necromancers and the Vampires!
● Additional sidequests, including a ‘Frankentroll’ storyline where the heroes must hunt down different troll body parts to combine into a sublime ogrish being.