The Dungeon Of Naheulbeuk - Season Pass
Turn your Dungeon of Naheulbeuk experience into an even wackier RPG adventure with the Season Pass. The Season Pass includes 3 DLC adding more story, tactical fights and humor.
Everyone’s favourite unlikely heroes are back, and this time they’re caught in a conflict between a coven of Vampires and a band of Necromancers. Grab your sword, pick a side, and do your best to survive the night your brains un-eaten.
Join the party as they are trapped and captured by the sadistic owner of the Wheel of Misfortune, Splat Jaypak. If they want to get out, they will have to shape up and fight through every ordeal their captor caan throw at them. Are you ready to battle your way back to your adventure?
Once again, your favourite party of unlikely heroes are in a bit of a pickle: arrested by the Dungeon's Fund, they have to accomplish a dangerous mission to earn back their freedom. Join them in their new adventure across time and discover the secret behind the construction of the wackiest of dungeons, the dreaded Dungeon of Naheulbeuk. Prepare to fight the nefarious - and drowzy - cult of Dlul, the God of Sleep, to prevent the world from being stuck in an Eternal Nap.