The Dungeon Of Naheulbeuk — Season Pass
Zmień The Dungeon Of Naheulbeuk w jeszcze bardziej szaloną przygodę RPG dzięki przepustce Season Pass. Przepustka Season Pass zawiera 3 dodatki DLC, rozszerzające fabułę, wprowadzające więcej taktycznej walki i humoru.
Dołącz do zespołu, który został pojmany i uwięziony przez Splata Jaypaka, sadystycznego właściciela koła Wheel of Misfortune. Aby się wydostać, bohaterowie muszą stanąć na wysokości zadania i zmierzyć się z przeszkodami, jakie stawia im na drodze paskudny porywacz. Czy masz dość odwagi, by wywalczyć sobie wolność i wrócić do poszukiwania przygód?
Raz jeszcze twoja ulubiona drużyna niecodziennych bohaterów wpada w tarapaty – gdy znaleźli się areszcie Funduszu Lochów, muszą wyruszyć na niebezpieczną misję, by odzyskać wolność. Dołącz do nich w nowej podróży przez czas i odkryj sekret budowy najdziwniejszego ze wszystkich lochów – strasznego Naheulbeuk. Przygotuj się do walki z nikczemnymi – i sennymi – czcicielami Dlula, boga snu, i powstrzymaj ich plany, zanim cały świat zapadnie w Wieczną Drzemkę.