The Dungeon Of Naheulbeuk - Season Pass
The Dungeon Of Naheulbeuk deneyimini Season Pass ile daha da kaçık bir RYO macerasına dönüştür. Season Pass, oyuna daha fazla hikâye, daha fazla taktiksel dövüş ve daha fazla mizah ekleyen 3 DLC içerir.
Herkesin gözdesi olan beklenmedik kahramanlar geri döndü ve bu sefer bir grup Vampir ve Sihirbaz (Necromancer) arasında yaşanan çatışmanın arasında kaldılar. Kılıcını çek, tarafını seç ve beynini başkalarına yem etmeden geceyi atlat.
Talihsizlik Çarkı'nın (Wheel of Misfortune) sadistik sahibi Splat Jaypak tarafından yakalanan ve esir alınan gruba katıl. Eğer kaçmak istiyorlarsa, güçlenmek ve kendilerini esir alan kişinin yollarına koyabileceği her engeli alt etmek zorundalar. Macerana dönmek için yoluna çıkan her şeyle çarpışmaya hazır mısın?
Sıra dışı kahramanlardan oluşan favori ekibinin başı bir kez daha dertte. Zindan Maliyesi tarafından tutuklandılar ve özgürlüklerini geri kazanmak için tehlikeli bir görev yerine getirmek zorundalar. Farklı zaman dilimlerine yayılan maceralarında onlara eşlik et ve zindanların en manyağı olan korkunç Naheulbeuk Zindanı'nın ortaya çıkışının ardındaki gizemi keşfet. Uyku Tanrısı Dlul'un alçak (ve uykulu) tarikatına karşı mücadeleye hazırlan ve dünyanın Ebedi Şekerleme'ye hapsolmasını engelle.