The Eightfold Path
The path of the Buddhist monk is a path of enlightenment. Find your way through the mystical forest, encounter beautiful creatures, magical places, evil spirits and puzzling challenges that will test if you have what it takes to become a buddha.
The forest and the ancient temple are filled with wisdom and complex challenges that will test your intentions, your knowledge, your absorption, and more in each step of The Noble Eightfold Path, the Buddhist path to enlightenment.
By completing each step of the path, you acquire the possibility to enter a state of pure bliss, free from all suffering and desires that keep you away from harmony. Nature will guide you, but it is up to you to face your inner fears and demons.
Whenever you find that your mind is not at ease, find a quiet place, sit down and take a moment to relax. Focus on your breathing, feel your body, and let go of all thoughts that come and go through your mind.