The Evil Within 2
Detective Sebastian Castellanos has lost it all...but when given a chance to save his daughter, Sebastian must descend once more into the nightmarish world of STEM in The Evil Within 2.
Horrifying threats emerge from every corner as the world twists and warps around him. Tackle adversity head on with upgradeable weapons, cleverly deployed traps and even stealthily avoiding harm's way in this nailbiting surival horror sequel from the talented team at Tango Gameworks.
Return to the nightmare to win back your life and loved ones as you plunge into the twisted world of The Evil Within 2.