The Expanse: A Telltale Series Deluxe Edition
The Expanse: A Telltale Series Deluxe Edition brings together all five ground-breaking episodes of The Expanse: A Telltale Series along with Telltale’s bonus episode “ARCHANGEL”. “ARCHANGEL” is a brand new chapter in the saga and sees Shohreh Aghdashloo returning as fan-favorite Chrisjen Avasarala, a canny operator who must out-maneuver political adversaries and deal with personal emotions while fighting to protect the planet during her early career as Under-Secretary for Peace Operations, a unit formed to defend earth from impending danger.