The Expanse: A Telltale Series Deluxe Edition
The Expanse: A Telltale Series'in çığır açan beş bölümü ile Telltale'in bonus bölümü "ARCHANGEL", The Expanse: A Telltale Series Deluxe Edition'da bir araya geliyor. "ARCHANGEL" serinin yepyeni bir bölümü ve Shohreh Aghdashloo, dünyayı yaklaşan tehlikeden korumak için kurulmuş bir organizasyon olan Peace Operations'da (Barış Operasyonları) Müsteşar olarak kariyerinin ilk yıllarında gezegeni korumak için savaşırken siyasi hasımları alt etmesi ve kişisel duygularla başa çıkması gereken, kurnaz bir operatör olan, hayranların gözdesi Chrisjen Avasarala olarak geri dönüyor.