The Expanse: A Telltale Series
Telltale'ın en yeni macera oyunu The Expanse: A Telltale Series ile The Expanse evrenini daha önce hiç görülmemiş bir şekilde keşfet. Camina Drummer rolünü yeniden canlandıran Cara Gee'yı takip et ve Artemis gemisinde Kuşak'ın haritalandırılmamış ve tehlikeli köşelerini keşfet. Yerçekimsiz ortamdan parçalanmış gemileri yağmalamaktan isyanda hayatta kalmaya ve korkusuz korsanlarla çatışmaya kadar, bu en yeni Telltale macerasında zor kararlar verecek ve Camina Drummer'ın hikâyesine şahit olacaksın.
Kuşak'ın dış bölgelerinde büyük bir vurgun arayan bir yağma gemisi olan Artemis'te, İkinci Kaptan rütbeli Camina Drummer'ın hikâyesine tanık ol. Gergin ilişkiler ve güçlü karakterlerle dolu bir mürettebatı bir arada tutmalı ve herkesin kaderini belirleyecek zorlu kararlar almalısın.
Gemi enkazlarını didik didik ara, manyetik çizmeni kullanarak duvar ve tavanlarda yürü ve yerçekimsiz ortam iticileriyle uzay boşluğunda süzül. Bugüne kadarki en büyük ve en sürükleyici keşif unsurlarına sahip Telltale oyununda bir yandan gemi bölümleri arasında gezinip yeni alanlar açarken, diğer yandan etraftaki eşyalarla etkileşime gir ve ekip üyeleriyle sohbet et.
Uzayın acımasız sertliği, yozlaşmış bir güneş sisteminin politikaları, ekip üyeleri arasındaki anlaşmazlıklar ve Drummer'ın değer verdiği insanlara ve korumaya yemin ettiği Kuşak'a karşı kendi çelişkili sorumluluklarıyla mücadele et. Doğru ya da yanlış yol yok. Sadece seçimlerin ve onların ortaya çıkardığı sonuçlar var.