The Expanse: Osiris Reborn
The Expanse: Osiris Reborn is a third-person Action RPG set in The Expanse universe. You’re no hero — just a merc caught in the wrong place at the wrong time. Now it is time to gather a crew and find your own path through the web of lies to leave your mark on the solar system.
By the 24th century, humanity has conquered the cosmos. However, life has remained anything but easy. In The Expanse: Osiris Reborn, a story-driven sci-fi Action RPG, you play as a Pinkwater Security mercenary whose brief shore leave on the asteroid Eros spirals out of control. Trapped in a deadly lockdown and drawn into a solar system-wide conspiracy far beyond your control, you’ll have to adapt, survive, taking command of the most advanced ship in the whole of the solar system.
Create and customize your own captain — Earther, Martian, or Belter — and lead a crew of highly-skilled specialists as you face off against escalating threats, political pressure, and a relentless enemy that will stop at nothing to see you dead. In a solar system held together by fragile alliances, every decision leaves its mark.
Visit iconic locations like Ganymede, Ceres, Mars, and Luna. Walk through ruined habitats and political strongholds mired in unease and tension. Talk to the locals. Uncover secrets. Use your skills to influence what happens next. The system looks different from every planet and from every asteroid. Some are falling apart. Others just hide it better. You may even come across a familiar face or voice that reminds you of just how small the system really is.