The Flower Collectors
Detektywistyczna zagadka osadzona w czasach politycznych zawirowań w Barcelonie 1977 roku. Grasz jako Jorge — emerytowany policjant na wózku inwalidzkim, który zmaga się z trudną przeszłością. Będąc zupełnie sam na swoim balkonie, obserwujesz świat przez lornetkę.
Pewnej burzliwej nocy zostajesz świadkiem morderstwa. Zdeterminowany, by odkryć prawdę, tworzysz niecodzienny sojusz z młodą, ambitną dziennikarką Melindą i rozpoczynasz śledztwo.
Inspirowana klasycznymi filmami kryminalnymi noir i grami takimi jak Firewatch studia Campo Santo, The Flower Collectors to niezwykle emocjonalna detektywistyczna historia.
— Prowadź śledztwo z balkonu za pomocą lornetki, kamery i nadajnika, aby odkryć tajemnice sąsiadów.