The Flower Collectors
Barselona, 1977. Tekerlekli sandalye kullanan eski bir polis bir cinayete tanıklık eder ve gerçeği açığa çıkarmak için genç ve hevesli bir gazeteci ile iş birliği yapar. Bu vicdan muhasebesi yaptıran polisiyede, elindeki kameran, dürbünün ve telsizin ile kasabanın sırlarını aç...
1977'de Barselona'nın bıçak sırtındaki politik ortamında geçen bir polisiye. Tekerlekli sandalye kullanan ve zor bir geçmiş ile mücadele eden emekli polis Jorge olarak oynuyorsun. Balkonunda, yalnız bir şekilde, akıp giden dünyayı dürbününden izliyorsun.
Fırtınalı bir gecede bir cinayete tanıklık ediyorsun. Gerçeği açığa çıkarmayı kafana koyarak genç ve hevesli gazeteci Melinda ile normalde pek olası görülmeyen bir iş birliği yapıyor ve soruşturmanı başlatıyorsun.
Klasik noir polisiye filmlerinden ve Campo Santo'nun Firewatch'u gibi oyunlardan esinlenen The Flower Collectors, içten ve samimi bir polisiye hikâyesi.
"... bir ülkenin çalkantılı geçmişinin bugünü nasıl etkilediğini anlatan önemli bir hikâye."