The Front
The game has completed its core gameplay and most of its content, and we believe it is now in a phase where player participation and feedback are needed to help us further improve the game experience. Early Access can help us collect more feedback, and involving players at this stage will make the game better.
At this stage, we have built a large world of 36 km² for players to survive, build, and explore. At the same time, the Early Access version also has good audiovisual effects and considerable content to meet basic gaming needs.
The Early Access status will last for approximately 12 months. This depends on the satisfaction of players with the existing gameplay and content of the game. We want to ensure that the game is released in a state that we are satisfied with.
Once the Early Access period is over, the price will go up due to the game's expanding content.
We listen to our community's feedback to improve the game and encourage players to join our social media channels (Discord, Twitter, FB, etc.). We engage with them to improve the game's quality. Furthermore, we aim to establish long-term partnerships with players, content creators, and communities that share our passion for the game, and together create an inclusive and enjoyable gaming experience for everyone.