The Front
Bu aşamada oyuncuların hayatta kalması, inşa etmesi ve keşfetmesi için 36 km²'lik büyük bir oyun dünyasını inşa ettik. Aynı zamanda Erken Erişim sürümü, temel oyun ihtiyaçlarını karşılamak için iyi görsel-işitsel efektlere ve önemli miktarda içeriğe sahiptir.
Erken Erişim durumu yaklaşık 12 ay sürecek. Bu, oyuncuların oyunun mevcut oynanışından ve içeriğinden duyduğu memnuniyete bağlıdır. Oyunun memnun olduğumuz bir durumda çıkmasını sağlamak istiyoruz.
Oyunu geliştirmek için topluluğumuzun geri bildirimlerini dinliyoruz ve oyuncuları sosyal medya kanallarımıza (Discord, Twitter, FB vb.) katılmaya teşvik ediyoruz. Oyunun kalitesini artırmak için onlarla iletişim kuruyoruz. Ayrıca, oyuna olan tutkumuzu paylaşan oyuncular, içerik oluşturucular ve topluluklarla uzun vadeli ortaklıklar kurmayı ve birlikte herkes için kapsayıcı ve eğlenceli bir oyun deneyimi yaratmayı amaçlıyoruz.