The Gravity Trickster
Defy gravity and traverse tricky 3D platforms and mind-bending challenges as you navigate your robot to the end of each level, collecting keys, coins, cosmic cubes and more as you go! Can you find and beat the elusive bonus levels?
Each level has been meticulously crafted and rewards creative use of the innovative gameplay mechanics, such as changing gravity. With regular checkpoints and a 'No Stress' mode The Gravity Trickster is easy to learn and challenging to master. How fast can you clear each stage?
Unlock new cosmetics to customise your robot, including hidden skins and animations for finishing everything!