The Guild 3 — Ścieżka dźwiękowa
Klimatyczna ścieżka dźwiękowa do The Guild 3 zawiera 25 wysokiej jakości utworów (w sumie prawie godzinę muzyki) skomponowanych przez Robina Birnera i Yannicka Süßa z Audinity.