The Guild 3 Oyun Müzikleri
The Guild 3'ün atmosferik oyun müzikleri, Audinity'den Robin Birner ve Yannick Süß tarafından bestelenen ve toplamda yaklaşık 1 saat uzunluğunda 25 yüksek kaliteli parça içerir.