The Guild 3
Kendimizi 1400 yılında orta Avrupa'da buluyoruz. Bir zamanlar soylulara ve ruhban sınıfına hükmeden karanlık ortaçağ son eriyor ve yeni bir dönem başlıyor: ticaretin ve özgür zihinlerin özgür şehirlerinin çağı!
The Guild 3'te yüzyıllar boyunca ayakta kalacak bir aile hanedanlığı yaratıyorsun. Etrafındaki dünya ve hanedanlığın kendini yeniden ve yeniden düzenlerken - tüm oyuncu olmayan figürler kendi kararlarını verebiliyorlar - senin de el sanatları ve ticarette, sosyal durumlarda ve elbette politika ve hain entrikalarda becerilerini konuşturman gerekecek.
Gerçek zamanlı ve 3D grafiklere sahip The Guild 3, atmosferik ses kayıtları ve ortaçağ oyun müzikleri ile ekonomi simülasyonu, strateji, tarihi yaşam simülasyonu ve rol yapma türlerlerini benzersiz bir şekilde bir araya getiriyor.