The Immortal John Triptych
The Immortal John Triptych ialah antologi TERULUNG permainan Joe Richardson. Four Last Things, The Procession to Calvary dan Death of the Reprobate dihimpunkan sekali secara gemilang dengan adegan yang dipadamkan yang tidak pernah dilihat sebelum ini, pariti bahasa yang dikemas kini merentas ketiga-tiga tajuk, runut bunyi yang diperluaskan oleh Eduardo Antonello dengan rakaman asal baharu, simpanan manual untuk Four Last Things, pengulangan dalam The Procession to Calvary dan butang untuk mencetuskan gembar-gembur trampet yang berlebihan apabila anda perlu meraikannya. Selami estetika Renaissance yang tidak masuk akal, mendalam dan menenangkan namun masih manis dalam The Immortal John Triptych.
Immortal John kian nazak. Perang suci telah berakhir dengan huru-hara. Dosa itu sendiri menuntut perhitungan. Tiga kisah yang saling berkaitan terungkap di seluruh dunia yang dibina daripada lukisan Renaissance dan muzik Klasik, apabila sesuatu tidak masuk akal dan yang mendalam bertembung.