The Immortal John Triptych
The Immortal John Triptych, Joe Richardson oyunlarının NİHAİ antolojisidir. Four Last Things, The Procession to Calvary ve Death of the Reprobate, ihtişamlı tek bir güneş altında bir araya geliyor. Üstelik daha önce görülmemiş silinen sahnelerle, üç oyun arasında güncellenmiş dil denkliğiyle, Eduardo Antonello tarafından bestelenen yeni orijinal parçalara sahip genişletilmiş oyun müzikleriyle, Four Last Things için manuel kayıtla, The Procession to Calvary'de ters taklalarla ve kutlaman gerektiğinde trompet çaldırabileceğin yeni bir düğmeyle... Absürtlüğü, derinliği ve Rönesans'ın tatlı huzurlu estetiğini The Immortal John Triptych'te sonuna dek yaşa.
Immortal John ölüyor. Kutsal bir savaş kaosla son buldu. Günahlar bile hesaplaşma istiyor. Rönesans tablolarından ve klasik müzikten yaratılan, absürtlüğün derin düşüncelerle çarpıştığı bir dünyada birbiriyle bağlı üç hikâye gözler önüne seriliyor.
Deliliğe evrilen taşra kibarlığı, absürtlük içinde saklı kutsal intikam, şakalarla sunulan kozmik felsefe fikirleri... The Immortal John Triptych, bir insanın yapabileceği en akıllı hareketin saçmalığı benimsemek olduğunun kanıtı.