The Inquisitor
The Inquisitor is a story-driven, dark fantasy adventure game with action elements, that compels you to face difficult moral choices. The game is set in an alternative version of (religious) reality. Inspired by bestselling Inquisitor book series by Jacek Piekara. Once nailed to the cross and near death, Jesus becomes consumed by utter rage. He breaks free and unleashes violent vengeance on all the non-believers. Centuries pass and now an army of zealot Inquisitors brutally enforce the faith in this blood-soaked Church.