The Inquisitor - Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes one copy of The Inquisitor game, the digital compendium, the original soundtrack, and the awe-inspiring Grandmaster's Attire. Get ready to fulfill your inquisitorial duties to the Holy Office in style and strike fear into the hearts of all sinners within Koenigstein’s borders.