The Inquisitor
The Inquisitor, seni zor ahlaki seçimlerle karşı karşıya bırakan, aksiyon unsurlarına sahip hikâye odaklı karanlık bir fantezi macera oyunudur. Oyun, alternatif bir (dini) gerçeklikte geçer. Jacek Piekara'nın çok satan kitap serisi Inquisitor'dan esinlenilmiştir. Çarmıha gerilip ölümün eşiğine geldiğinde İsa, büyük bir öfkeye kapıldı. Serbest kaldığında tüm inançsızlardan intikamını şiddetle aldı. Şimdi, yani yüzyıllar sonra militan bir Engizisyoncu ordusu bu kana bulanmış Kilise inancını insanlara vahşice dayatıyor.